General Biology Course

مخصوص داوطلبین شرکت در المپیاد دانش آموزی زیست شناسی

General Biology Course

مخصوص داوطلبین شرکت در المپیاد دانش آموزی زیست شناسی

نتیجه آزمون هفتمین قدم ( 29 مردادماه )

نتیجه ها با داشتن کد پاسخبرگ قابل فهم هستند و نام و نام خانوادگی دانش آموز در آن ها قید نشده است . 

کد پاسخبرگ های دانش آموزان یک شهر متمایز هستند. 

با توجه به استان خود ( محل شرکت در آزمون ) بر روی یکی از موارد زیر کلیک کنید و فایل را دانلود کنید پس از دانلود و باز کردن فایل ، با توجه به کد پاسخبرگ خود کارنامتان را مشاهده نمایید .


 اصفهان


 فارس


 کهگیلویه و بویراحمد


 یزد


کارنامه کد 117 شیراز ( اصلاح شده )


نظرات 2 + ارسال نظر
s جمعه 7 شهریور 1393 ساعت 12:24

میشه پاسخنامه ی من رو دباره تصحیح کنید؟ کد 117
بیشتر گزینه های ک من وارد کرده بودم با شماره ی گزینه های ک ب عنوان پاسخ من نوشته فرق میکنه!

اصلاح شد.

am پنج‌شنبه 6 شهریور 1393 ساعت 17:15

سوال 12 چرا جوابشو نوشته "ح" ؟ بعد واسه من نزده حساب کرده ! من زدم گزینه B !
کد 104 شیراز.
ممنون

"ح" یعنی حذف شده ، این سوال حذف شده و از لحاظ کامپیوتری برای همه نزده حساب میشه ، یک سوال از تعداد سوالات هم کم میشه .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.